loading...

مشکلات لوازم الکترونیکی

نمایندگی تعمیرات الجی در تهران نمایندگی الجی واحد تعمیرات تخصصی محصولات الجی را، با تیمی از باتجربه‌ترین مهندسین و متخصصین تعمیرات راه اندازی نموده است. این واحد با بهره گیری از سال‌ها تجرب

hasty بازدید : 55 چهارشنبه 05 شهریور 1399 نظرات (0)

نمایندگی تعمیرات الجی در تهران

نمایندگی الجی واحد تعمیرات تخصصی محصولات الجی را، با تیمی از باتجربه‌ترین مهندسین و متخصصین تعمیرات راه اندازی نموده است. این واحد با بهره گیری از سال‌ها تجربه در امر تعمیرات سخت افزار و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه تعمیرات سخت افزاری محصولات الجی را با قطعات اورجینال و مناسب‌ترین هزینه به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد.

نقطه‌ی اتکای الجی سرویس را می‌توان قابل اطمینان بودن آن دانست، زیرا که همواره اعتماد و اطمینان به یک مجموعه، سبب ساز راحتی و آسودگی خیال مشتری‌ها به آن شرکت می‌شود.

از دیگر مزایای نمایندگی lg، میزان اهمیت به سرعت بخشیدن کار تعمیرات برای مشتریان است، از این رو عقب انداختن کار مشتریان از جمله مسائلی است که الجی سرویس سخت با آن مقابله می‌کند.

از سیاست‌های خوب و ستودنی این مجموعه، می‌توان تصمیم برای دستمزد منصفانه بر کار دانست که مدیریت الجی سرویس به این مسئله همواره تأکید داشته است. با یک بار بهره مندی از خدمات الجی سرویس تفاوت را احساس خواهید کرد. این مجموعه زیر نظر مرکز سخت افزار ایران بزرگترین مرکز فروش و تعمیر مجصولات الجی است.

نمایندگی فروش الجی

کاربران و علاقمندان دستگاه‌های الجی می‌توانند با حضور در نمایندگی الجی و مراجعه به پارت فروش، محصولات مورد علاقه خویش را مشاهده و در صورت نیاز خریداری نمایند. معرفی کامل دستگاه به مراجعان، شرح ویژگی‌های سخت افزاری و نرم افزاری محصول، مقایسه دستگاه مورد نظر با سایر دستگاه‌های هم رده، شرح مزایا و معایب دستگاه، ارائه پیشنهاداتی بر اساس بودجه و نیاز خریدار و مواردی از این دست برخی از خدمات ارائه شده در نمایندگی فروش الجی می‌باشد.

نمایندگی الجی تمامی دستگاههای عرضه شده توسط این کمپانی اعم از لپ تاپ، موبایل، انواع لوازم خانگی، تبلت و… را در مجموعه خویش داشته و قادر است تا پاسخگوی تمامی خریداران و مشتریان گرامی باشد. کاربران گرامی با حضور در نمایندگی فروش الجی می‌توانند بسته به نیاز و بودجه‌ای که در نظر دارند، دستگاه مناسب خویش را انتخاب و تهیه نموده و از تخصصی‌ترین خدمات پس از فروش این دستگاه بهره مند گردند.

چرا نمایندگی الجی؟

نمایندگی الجی با توجه به گستردگی محصولات این کمپانی در سطح کشور تمامی تلاش خود را به کاربسته تا با همکاری جمعی از مهندسان زبده و دانا به ارائه‌ی بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه فروش و تعمیر محصولات الجی بپردازد. نمایندگی الجی در بخش «فروش» به عرضه تمامی تولیدات این کمپانی و در بخش «خدمات پس از فروش» به ارائه تمامی خدمات تخصصی تعمیر و بازسازی محصولات الجی می‌پردازد.

در پاسخ به این پرسش که چرا باید نمایندگی الجی سرویس را انتخاب کنیم دلایل بسیاری را می‌توان ذکر نمود. از آن جمله پیشینه‌ی خدمات نمایندگی الجی می‌باشد، هریک از کاربران با مطالعه‌ی پیشینه‌ی درخشان این مجموعه، با اطمینان از عملکرد صحیح نمایندگی الجی، آن را جهت فروش و تعمیرات برمی گزینند.

ویژگی‌های نمایندگی الجی

نمایندگی الجی، با سرلوحه قرار دادن ارکان مشتری مداری در راستای رضایت مشتریان گرامی گام برمی دارد. همین امر موجب گشته مشتریان مرکز این مجموعه را به سایر کاربران معرفی نمایند. این مرکز مجهز به واحد CRM یا ارتباط با مشتریان می‌باشد. واحد ارتباط با مشتریان به بررسی دقیق تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی الجی می‌پردازد. برخی از شرکت‌ها با وجود صرف سرمایه‌گذاری‌های هنگفت و بی‌هدف، واحدهای مدیریت ارتباط با مشتریان خود را محدود می‌سازند و این امر تاثیری منفی در سازمان خواهدداشت.

نکته‌ی دیگر ارائه‌ی گارانتی خدمات در مرکز تعمیرات الجی می‌باشد. واحد تعمیرات و فروش الجی تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز را گارانتی می‌نماید. این امر خود حاکی از خدمات با کیفیت این مجموعه و اطمینان از صحت عملکرد پرسنل می‌باشد.

نمایندگی تعمیرات الجی ارائه‌دهنده تخصصی‌ترین سرویس‌های تعمیر و بهسازی مرتبط با دستگاه‌های الجی به متقاضیان است. با حضور در نمایندگی الجی می‌توان تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعمیرات الجی را دریافت کرد. برخی از این سرویس‌ها عبارتند از:

تعمیر کارت گرافیک و کارت شبکه لپ تاپ الجی، تعمیر لولا و قاب لپ تاپ، ریکاوری هارد و تعمیر مادربرد و … )، تعمیر تبلت الجی (نظیر تعویض گلس تبلت الجی، تعمیر دوربین و میکروفون تبلت الجی، تعویض آل سی دی و تاچ تبلت الجی)، تعمیرات گوشی الجی (نظیر رفع مشکل شارژ نشدن موبایل الجی، تعمیر اسپیکر و میکروفون موبایل الجی)،

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
لوازم الکترونیکی بعد از مدتی استفاده دچار مشکل شده یا حتی از کار میفتند. در این مقاله از مشکلات رایج این لوازم الکترونیکی گفته میشود تا شما بتوانید مشکل وسیله خود را شناسایی کرده و تعمیر کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 1,363
  • بازدید کلی : 3,205